Dnevnici jedne princeze 2007 godine - Blog.hr
  srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KiSs KiSs Yep/NoPe

by °°LiL BuT EviL°°

Opis bloga

Pišem knjigu u kojoj se radi o princezi Slateporta. Gradica o kojem nitko nista ne zna. I o njenom zivotu......

Princeza Anastazia:

Beauty


Free Music

Free Music



Free Music




Get your own Chat Box! Go Large!

















/>

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

petak, 04.07.2008.

2007 godina
UVOD

Dragi dnevniče

Danas ti pišem po prvi put. Ovdje u Slateportu je jako vruće, ali bar mi živimo u ovom finom gradiću na moru. Uh, bar se u dnevniku ne moram ponašati kao da sam princeza. Uglavnom, ja sam princeza od Slateporta (Anastazia Catenfinder), jednog malog gradića na obali otoka Malenya. Otoka za kojeg nitko,nikada nije čuo. Dvorac u kojem živim zauzima skoro polovinu grada, zato mrzim svoje pretke koji su nekoć davno dali izgraditi ovaj dvorac. Mrzim ih zato što su običnom puku (kako moji roditelji zovu normalne ljude) ostavili tako malo mjesta za život, a još ih više mrzim što su im oduzeli slobodu i opasali grad kamenim zidinama. Ali dosta sad mržnje. Biti princeza je nešto najgore što itko može poželjti u životu. Dobro možda s vaše strane to izgleda super jer možeš imati što poželiš, možeš raditi što želiš ali to nije istina. To je kao da si rob samome sebi. Živiš zatočen unutar zidina dvorca i nesmiješ proviriti van dvorišta. Nikada nisam upoznala nikoga osim posluge i dvorskih dama. Najbolja prijateljica mi je spremačica koja je dobila ulogu pospremanja moje sobe. Imam 3 rođakinje koje su princeze susjednih gradova ovog otoka i 1 rođaka princa od Dewforda. Na ovom otoku ima nekih drugih kraljevskih obitelji o kojima ja ništa ne znam. Dobro to je bilo sve o mojim mišljenjima i mom životu. A sad malo o meni. Imam dugu smeđu kosu koja mi pada do pola leđa, oči su mi zelene a koža mi je tamnija (prirodno, ne padaju mi na pamet nikakvi tretmani). Nisam previsoka, srednje sam visine i srednje građe. Ne nosim nikakve raskošne haljine ni sličnu odjeću iako bi to moji roditelji htjeli. Pa živimo u 21.stoljeću, ne želim biti neka uštogljena princeza iz srednjeg vijeka. Meni je čudno kako to u 2007. godini još uvijek živimo u dvorcu kao prava kraljevska obitelj, ali moji roditelji poštuju tradiciju i grad je dosta u starinskom stilu. Dobro, ovo je dosta za opis. Laku noć! Za danas.





kristen stewart

- 14:44 - Love me SaMo(0) - Or hate me - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.